Для Вас, батьки!

До уваги батьків!




Безпечні зимові канікули. 




Що треба знати про коронавірус,

 щоб не панікувати.









Урок в 1 класі

https://drive.google.com/open?id=0B6vdoHZxyt9yRzNvTjNoWF8yNlE 




Конкурс "Колосок" 


26 листопада


за детальною інформацією 


звертатися на адресу




На допомогу батькам першокласників


Ваша дитина почала новий етап у житті. Не лише дитина повинна прилаштовуватись до нової ролі, але й вся сім'я. Тому вся сім'я повинна бути налаштована позитивно, повинні підтримувати дитину і в
позитивних ситуаціях, і в негативних.


1. Батьки разом з дитиною повинні скласти розпорядок дня - це допоможе навчити дитину бути організованим.
2. Допомагайте дитині робити тренувальні  вправи.


3. Розповідайте дитині кожен день щось цікаве.


4. Спілкуйтесь з дитиною, знайдіть кожен день для того, щоб поспілкуватися всією родиною і розповісти, що у кожного було гарного за день, а що було поганого. Якщо було щось погане, то на власному прикладі покажіть дитині, що із поганої ситуації можна винести урок на майбутнє.


5. Підтримуйте дитину.


                            Станьте для дитини не дорослим, а найкращим другом. 


                                            Корисна інформація




Перші 4-6 тижнів у школі для першокласників найважчі, тому батьки повинні допомогти своєму маленькому учню адаптуватися до нових умов.  


-         Уранці дитину будіть спокійно. Прокинувшись, вона повинна побачити посмішку на вашому обличчі та почути Ваш лагідний голос. Не потрібно смикати дитину через дрібниці та підганяти її з самого ранку. Щоб не виникало поспіху, розрахуйте час, необхідний для того, щоб зібратися першокласнику до школи. Якщо він не встигає, наступного дня розбудіть його трішки раніше.


-         Бажано погодувати дитину сніданком, але якщо чомусь вона не хоче їсти, примушувати не варто. Краще дайте сніданок із собою. Дорогою до школи не говоріть: «Дивись, не бешкетуй» або «Щоб сьогодні не було поганих оцінок».  Краще побажайте дитині успіхів і підбадьорте її добрим словом.

-         Зустрічаючи зі школи, не завалюйте запитаннями: «Що ти сьогодні отримав?» або «Сьогодні без поганих оцінок?». Дайте дитині можливість розслабитися. Якщо ж вона хоче поділитися з вами чимось важливим, не відмахуйтесь від неї, вислухайте, адже це не забере багато часу.

-         Якщо маленький школярик чимось засмучений, не допитуйтесь про причину. Можливо він розповість пізніше, або обережно поцікавтесь через деякий час самі.

-         Ніколи не торгуйтесь, говорячи: «Якщо зробиш гарно уроки, я дам тобі…». Дитина може неправильно зрозуміти мету навчання, вона подумає, що, навчаючись, робить вам послугу, за яку отримує винагороду.

-         Прийшовши зі школи, дитина повинна пообідати та обов’язково відпочити. Не примушуйте її відразу робити уроки. На думку психологів, найкращий час для навчання – з 8 до 12 години та з 16 до 18 години.

-         Пам’ятайте, що є періоди, протягом яких йому навчатися складніше: маленький школярик втомлюється, у нього знижується працездатність. Для першокласника це перші 4 – 6 тижнів навчання, кінець другої чверті, перший тиждень після зимових канікул та середина третьої чверті.

-         Присвячуйте своїй дитині хоча б півгодини в день, щоб вона відчувала, що ви її любити та цінуєте. Не забувайте, що першокласники – це ще маленькі діти, які люблять погратися, послухати казку на ніч чи колискову або щоб їх просто потримали на руках. Все це допоможе їм зняти напруження, почувати себе спокійно та впевнено. 











Які ознаки успішної адаптації?



По-перше, це задоволеність дитини процесом навчання. Їй подобається в школі, вона не відчуває невпевненості і страхів.

Друга ознака – наскільки легко дитина справляється з програмою. Якщо школа звичайна і програма традиційна, а дитина відчуває труднощі при навчанні, необхідно підтримати її у важкий момент, не критикувати за повільність, не порівнювати з іншими дітьми. Всі діти різні.

Якщо програма складна – уважно стежте, чи не є таке навантаження для дитини надмірним. Краще вчасно відкоригувати це, інакше почнуться проблеми із здоров'ям. Дуже важливо на першому етапі вселити в школяра упевненість в успіх, не давати йому піддаватися смутку («У мене ніщо не вийде!»), інакше боротися з апатією ви будете дуже довго.

Наступна ознака успішної адаптації - це ступінь самостійності дитини при виконанні нею навчальних і розвивальних завдань, готовність прийняти допомогу дорослого лише ПІСЛЯ спроб виконати завдання самому. Частенько батьки дуже старанно «допомагають» дитині, що викликає деколи протилежний ефект. Учень звикає до сумісного виконання різних завдань і не хоче робити це наодинці. Тут краще відразу позначити межі вашої допомоги і поступово зменшувати їх.

Наступна ознака – задоволеність міжособистісними відносинами з однокласниками і вчителем.

Нерідко батьки лають дитину за те, що вона пізно повертається з школи, що їй часто дзвонять друзі не «по справі», що дуже багато часу вона витрачає на прогулянки. Проте варто пам'ятати про те, що в цей період першокласник активно встановлює контакти, шукає своє місце в дитячому середовищі, вчиться співпрацювати з іншими дітьми і приймати допомогу. Допоможіть йому в цій непростій справі! Від того, яку нішу займе ваша дитина при розподілі соціальних ролей, залежить весь період його навчання в школі.

Перша вчителька – це важлива людина в житті всієї вашої сім'ї. Добре відразу встановити з нею тісний контакт, прислуховуватися до її порад, пропонувати допомогу в організації свят і загальних шкільних справ.
                                                    

                                                           Як заохотити дитину читати

 Діти, отримавши «книжкове щеплення» в ранньому, дитинстві, 
безперечно, краще підготовленні до навчання в школі. Вони вміють слухати,
зосередитися на певному занятті, добре розмовляють.
Тому, батьки та матері, слово за вами.
· Більше читайте маляті вголос, краще кожен день,
зробіть із цього улюблений сімейний ритуал.
· Не вмовляйте послухати, а «заохочуйте» її.
Корисні хитрощі: дозвольте дитині самостійно підбирати книжки.
· Відведіть місце для дитячих книг на загальній книжковій полиці,
куди дитина зможе дістатися в будь-яку хвилину самостійно.
• Частіше ходіть із дитиною до книжкового магазину, бібліотеки.
• Читайте вголос чи переказуйте маляті книги, які особисто вам подобалися в дитинстві.
· Не відривайте дитину від читання чи розгляду книжки з малюнками.
· Показуйте дитині, що читання вголос приносить вам задоволення.
· • Під час читання зберігайте візуальний контакт із дитиною. Так вона відчуває,
що питання звер­нене до неї, а ви побачите, які почуття викликає у неї те,
 про що ви читаєте.
• Модулюйте свій голос: читайте то швидше, то повільно, то голосно, то тихо.
• Скорочуйте текст, якщо він занадто довгий.
• Якщо ви читаєте дитині на ніч, слідкуйте, щоб в історії був щасливий кінець.
• Читайте казки завжди, коли дитина хоче їх слухати.